skönast på länge

vaknade hemma hos amanda imorse. hade sovmorgon
& började 10 idag, riktigt skönt :) hade en lektion bara &
den slutade 12. medans jag slutade då skulle andra i klassen
gå & ta sprutan efter lunchen. men eftersom att jag tagit den
ville de att jag skulle följa med dom, med tanke på att de
var så jävla nervösa :) så kom hem för en timme sen typ,
dök upp lite annat hinder efter också som gjorde att det tog längre
tid att komma hem. men äntligen så är jag hemma igen!
nu blir det bara sitta här, är ju faktiskt klar med alla läxor & skit.
yes, äntligen sköter jag skolan. klar med allt i tid & inge omprov :)
ikväll blir det träna igen, har bestämt mig att jag verkligen ska
komma igång med det igen. det behövs kan jag ju säga!
men nu ska jag ta & ringa ett viktigt samtal, bye!
jag mår bra!!! nanananna :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0