mysmysmys.

Var i skolan först idag. Slappt som alltid typ.
Kom hem och frös nästan arslet av mig. Så tog mig
ett varmt och skönt bubbelbad med ansiktsmask och
massa ljus och musik på sidan om :)
så himla skönt var det. lagade mat sen till familjen och det
blev kotletter och hemgjorda klyftpotatisar, MUMS!
efter det blev det lite kortspel, jag vann ;) grymt.
Nu väntar jag på att daniel ska komma för att hämta
mig och pappa, så blir det tennis.
just ja, + att vi har lite julstämmning här hemma nu.
DET GILLAR VI! :) är ju faktiskt första advent på söndag.
& sen en sak till, mitt rum är snart helt klart :D
känner glädjen inom mig just nu!!!! :)
jag & pappa, julen -94

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0