happyface.

Vaknade tidigt i morse, 6 typ. Var ett rent helvete.
Tog mig en lång skön dusch först för att vakna till sen
sölade jag mig igenom hela morgonen. Kom till skolan,
och nästan varje stol i klassrummet var tom. De flesta hade
fått lite känningar av sprutan igår, så därför stannade de hemma.
Vi var bara ett 10-tal i dag ungefär, skönt på något vis :)
Efter skolan åkte jag direkt hem till min sebbe, & kom hem därifrån
för ett tag sedan. Nyss klämt i mig lite lasagne, gott.
Ska slå på en film nu tänkte jag, sen blir det sova! Redigt trött,
och ska upp ungefär lika tidigt i morgon. Hujedamej!

just ja, hade årets första snöbollskrig idag, haha!
medans jag så himla gärna vill ha snö så saknar
jag sommaren också.. men vill fan ha lite vinter först
innan det blir sommar igen ;)
sommar 09 vinter 08/09

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0