grymt :)

dålig start på dagen, underbar fortsättning på dagen.
började med att jag försov mig, så tog ju självklart ut
det på mamma när jag gick in i köket och skulle äta frukost.
blev ett jävla bråk med henne, så skyndade mig & drog iväg till
skolan så fort som möjligt. slutade 1 idag som alla måndagar,
riktigt skönt. åkte hem, jag & mamma brumma ut med bilen,
jag börjar bli rätt så bra på det där med att köra nu faktiskt ;)
kom hem vid kvart i 4, packade väskan sen kom amanda & hennes
mamma för att hämtas mig, åkte till IKEA för att amanda skulle shoppa.
kom hem till henne sen & åt huuuuur god mat som helst, mums.
nu sitter vi vid tv:n & kollar ullared medans vi äter chips, dipp & läsk :)<
ska även sova här ikväll. MASSA MYS ALLTSÅ!
jag, dawa & amanda i somras.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0