försöker en gång till..

jag tänkte ta och försöka med det här bloggandet igen..
vaknade iaf vid 10 imorse, riktigt tidigt för att vara mig.
gick ner för att äta frukost, då ringde amanda min kusin,
hon undrade om vi skulle gymma, så vid 12 kom hon till
mig. gymmade i 2 timmar, sen kom familjen + alva och hämtade mig,
skulle ut och äta med dom eftersom att det är farsdag idag.
kom hem för en timme sen ungefär, och har legat här och tagit bort alla
gamla inlägg och bilder. nu blir det spela kort med brorsan och alva :)
hörs då, ha en fortsatt trevlig kväll.
får bli en bild på pappa idag :)<3

Kommentarer
Postat av: jennifer

men de är ju tack vare mig du börja igen ju! ;)

2009-11-08 @ 18:47:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0