!?

Vaknade 6 imorse, och var mer eller mindre halvt död.
Dagen rullade på som vanligt med många gäspningar, inte okej.
Hade individuella som sista då jag har trafikantutbildning, eller
vad det heter.. Jag, amanda och evelyn skulle sitta i en bil
och göra lite olika saker. Jävla skitsaker säger jag bara.
Usch, gick verkligen inte bra för oss. Var de inte fel på det, så
var det fel på något annat. Och när vi fixat det felet uppstod
nya fel hela tiden, bläää. Ville bara gå därifrån och skita i lektionen.
Iaf, mötte kusin på stan efter, köpte lite trosor på rean på hm :)
Nu är jag hemma, och väntar på att hon ska komma hit. Då blir det laga
mat för oss, och sen ska vi på hockey. Alltid lika trevligt att umgås med kusin! :)
kusinerna på bilden, hon till vänster som jag ska vara med :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0