underbart,

Vaknade med amanda vid min sida imorse, hihih.
Jag gick upp och duscha, sen fick jag väcka henne
igen och typ slita upp henne ur sängen!? ;)
brukar vara tvärtom det där.. Hade sovmorgon men
lyckades ändå komma lite sent, men vad gör det liksom.
Hade omvårdnad som håller är 3 timmar lång, och hade
bara lärare de första 20 minuterna ungefär. Så sen
var det riktigt slappt och skönt, drog från lektionen och
strosa runt bara. Blev lite lång lunch, men skönt att
inte behöva arbete. Kom hem nyss från skolan
och fick veta idag att vi bara går 9-11 i morgon,
och alla tisdagar hädanefter slutar vi 2 istället för 4.
Kanske hur skönt som helst. Yäääh, det gillar vi.
Nu blir det mat & ringa pappa, sen hockey med bästa. Häddå häddå!
pappa, jag älskar dig! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0