AJ!!

När klockan ringde i morse ville jag helst bara
ligga kvar och så.. Men drog iväg till skolan ändå
och den passerade och slutade 1 som alltid på måndagar :)
När jag kom hem somna jag ett tag, sen blev det ut och köra
bil med mamma, sen stan för att shoppa lite smått och gott
till mig, mamma betalade :) tack! Och nu när vi körde hem, så
skulle jag ta ut en kasse ur bagageluckan, tror ni inte att jag
lyckas dunka igen den på pekfingret? damn it, gjorde så sjukt ont
så jag fick tårar. sprang upp fort som fan för att kyla ner det med
massa is och nu har mamma lappat ihop det lite fint och plåstrat
om mig. haha, så fult. ligger här i soffan nu, amanda kanske kommer
hit och sover med mig i natt, mys på hög nivå.
jaja, nu ska jag fortsätta kolla tv och ha ont i fingret, attans.
amanda och jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0