snart så :)<3

Wiiiiie, snart kommer du hem min bästa.
Som jag har väntat på den här dagen, varit utan
dig i 2 månader ungefär. Kommer bli lika tomt sen
när du åker tillbaka. Varför flytta du ifrån mig och alla andra!? :(
Bläää, det tycker vi inte om. Men i vår ska jag iaf åka till dig
i Norge och hälsa på dig :) längtar som en tok.
Den 23 december står jag och mamma och väntar på dig på arlanda,
som jag kommer få tårar i ögonen när jag ser dig komma från planet.
34 dagar kvar nu, och jag kommer räkna ner tills du kommer hem.
Marcus, JAG ÄLSKAR DIG AV HELA MITT HJÄRTA<3
ingenting utan dig brorsan!
gammal bild på dig & mig.<3

Kommentarer
Postat av: jennifer

va liten du var!:D sötnos<3

2009-11-19 @ 23:43:07
URL: http://jjenniferparkman.blogg.se/
Postat av: mickis

hihi, tack du<3

2009-11-20 @ 16:15:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0