hörde jag skål?! :D

Vaknade med sebbe vid min sida i morse, gillar't.
Han bjöd mig på pannkakor till frukost, och jag säger
ingenting om hur dom blev. HAHAH!
Sen har vi bara legat och degat i min soffa framför
tvn. När han gick till bussen mötte jag anna på stan
för att hämta våran dricka till ikväll. Cider & vodka (y)
Nu sitter jag här och funderar på vad jag ska laga för mat
nu till kvällen. Finns ingen ork till att göra något.
Vid 6-tiden kommer brudarna hit, så blir det fixa och så
innan boysen kommer! Fint de :) blir fest med karla, andri,
becka, angelica, jennifer, anna, amanda, erik, sebbe & emil.
Tror inte att jag glömt någon nu :) nej va, om jag ändå skulle pallra
mig ner i köket nu och göra nå lätt käk. Sen blir det massa TAGINATION!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0