happyface.

Gårdagen var helt okej. Blev hemma hos mig hela
kvällen massa folk. Ölspel och sanning&konka ;)
usch, den kortleken är verkligen pinsam. Vid 3tiden
gick de sista hem, så jag och sebbe städade undan lite
sen blev det sängen, tror jag somnade direkt typ.
Helt sliten och trött tjej. Så vaknade med sebbe vid
min sida i morse igen, mys. Har bara degat framför tvn
och nu har han åkt hem. Farbror kom förbi nyss med en
present till mig, en försenad födelsedagspresent. Fick 300 kr,
det gillar vi. + att jag fick 100 kr av pappa nu, hihi.
Nu väntar jag på att becka ska komma hem från valbo,
så jag kan leka med henne. Så blir det äta på max också, gott.
Men är man bakis så får man faktiskt äta där. Jaja, nu vill jag
ha snö och jul, har värsta julstämningen redan :o
Men nu ska jag pysa iväg till becka, häddå häddå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0