goooone!

Låg och sov i soffan hela kvällen igår, skapligt skönt ändå.
Gick även ner på stan ett tag för att hälsa på sebbe
och hans vänner. När jag kom hem var jag helt död, shit.
Aldrig varit så svettig och slut i kroppen. Tog täcket och kuddarna
till min säng, somnade direkt. Klockan halv 10 :o
Sen kom mamma in och väckte mig halv 1 imorse, skööönt :)
Duschade, fixade och åt frukost. Nu ska jag pallra mig ner
mot stan och möta becka. Sen blir det möta upp kusin så ska
vi dra och kika på hockey. Efter det tar jag bussen hem till sebbe :)
Sover där i natt också, sen åker jag till alva i morgon och umgås med
henne hela dagen. GRATTIS TILL HENNE SOM FYLLER IDAG :D<3
haha, du är så ful på den här bilden alva :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0