fan fan fan fan

Jag har bestämt mig för att hålla mig inne den här helgen,
dels för att jag är sjuk efter sprutan som jag tog igår men även
för att jag känner att allt skiter sig just nu. Allt, precis ALLT går
käpprätt åt helvete. Skulle lekt med jennifer idag men är ju
som sagt sjuk. Känner mig mer död än levande just nu..
Så blir ligga i soffan hela kvällen och mysa med mig själv typ.
I morgon skulle jag ha åkt till sebbe och varit med han och sova
där men blir nog inget av det. Känner mig inte på humör eller något.
Nås säkert på mobilen om det skulle vara något.
tänk när man var liten.. då smärta var ett skrubbsår på knät
eller när ens barbie-docka bröt benet eller liknande,
och kärlek var en puss på kinden, osvosv..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0