äntligen :)

Toppendag! :)

började med att jag vaknade hemma hos sebbe,
alltid lika mysigt. jag tog 9bussen till skolan och fick
inte med honom, tråkig och seg kille....
slutade vid 3, gick ner på stan med becka och köpte
bio-biljetter :) ska kika på new moon ikväll :D
när jag var på väg hem från stan så ringde min käre vän
victor, och då var han vid tågstation och undrade
om vi skulle leka, yeeeeeah :D han är bara för bra!
så mötte han vid mig och nu sitter vi här bara.
vi ska kika film snart, och så väntar jag på att
mamma och pappa kommer hem, så jag kan äta mat
och gå hem till becka sen innan bion :) mysss!
+ att mitt rum äntligen är klart nu :D det gillar vi starkt!
& äntligen är det helg :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0