1a advent :)

Igår var jag på brynäs-matchen med mamma
sen åkte vi hem och då kom sebbe till mig.
Han sov även kvar, myyyys! :)<3
Han väckte mig vid 10 i morse, hade helst
sovit någon timme till menmen.. Skönt att få
vakna vid hans sida iaf. Låg och kolla tv
och mös, sen gick vi upp vid 12.
När han åkte hem gick jag ner på stan med
mamma och kolla på när boken invigdes
och grejs. Jag älskar min mamma!
Sen blev det äta på helt enkelt, hur gott som helst.
På väg hem så ringde vi mormor och frågade om
hon ville komma över till oss och det vela hon :)
så nu har vi precis fikat på lussebullar och julmust :D
love it. Kollar på filip och fredrik nu med dom.
Blir sova sen efter det programmet :) är ju en ny skolvecka
som väntar trots allt, och den börjar med lite sovmorgon också :)
mamma<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0